FAQ

Hier vindt u een aantal informatie samengevat over diverse vaak gestelde vragen.


  1. Hoe kan ik een artikel bestellen? Algemeen kunt u een artikel online bestellen via onze website. Bij elke item staat een beschrijving van de nodige informatie en keuze van kleuren en/of maten. Onze geautomatiseerde bestel systeem geef aan de bestel stappen.
  2. Hoe kan ik bestelling betalen? - Op dit moment kunt u uw betaling ineens voldoen door de bankoverschrijving of betalen bij afhalen. Voor sommige artikelen is een verspreide betaling ook een optie. Zodra uw betaling door ons wordt verwerkt ontvangt u een betalingsbevestiging.
  3. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? - Bij elke artikel staat een geschatte leveringstijd vermeld.
  4. Kan ik mijn bestelling per post volgen? - Vanzelfsprekend. Direct nadat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een mailbericht met een tracking code om deze te volgen.
  5.  Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen/retourneren? - Indien uw bestelling niet uitgesloten is van onze herroepingsvoorwaarden dan is het annuleren/wijzigen/retourneren wel mogelijk.. Lees meer informatie over op onze pagina Retourneren.